کانون آگهی و تبلیغات اندیشه سبز با بهره گیری از دانش روز دنیا و همچنین بیش از 20  سال تجربه تولید محتوا های تبلیغاتی می تواند مشاور و مجری توانمندی برای رشد و ارتقای مجموعه های شما مخاطبان عزیز باشد.

بدیهی است یکی از ارکان تشکیل دهنده رشد و فناوری در مجموعه های کاری استفاده از دانش و تجربه روز در زمینه خدمات ارایه شده توسط آن مجموعه است، مجموعه اندیشه سبز با مدیریت مصطفی اخوان عطار از همان بدو تاسیس اقدام به به روز نمودن اطلاعات و دانش فنی در بستر های بازار محور و آکادمیک بوده است که این امر موجبات برتری مجموعه مارا در پی داشته است همچنین با در نظر داشتن ارتباط علوم و فنون به یکدیگر و سویی التزام فناوری نوین جهان در بست و یکپارچگی برخی از علوم مجموعه اندیشه سبز را بر آن داشت تا ضمن بهره مندی از دانش تخصصی دیگر رشته ها ضمن عقد قرارداد با مجربین و فعالین عرصه های دیگر در بهره مندی مشتریان خویش از مزایای این امر بهره برداری کافی نماید.

همکاران ما در حوزه مشاوره

سرکار خانم لیدا جلالی برسری: فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی ،وکیل دادگستری و مشاور حقوقی، فعال فرهنگی و هنری، که این مجموعه را در ارایه خدمات حقوقی از جمله مشاوره های حقوقی در عقد قرارداد ها، مشاوره حقوقی در امور حقوق تبلیغاتیف مشاورحقوقی در امور تولید و توزیع کالا، مشاوره حقوقی در زمینه تولید محتوا های رسانه ای (فیلم سازی، تصویر برداری، تولید محتوا های دیجیتالی) و همچنین فعالیت های شخصی ایشان در امور کیفری، حقوقی، ثبتی، خانواده و همچنین حقوق رمزارزها.

آیکون png
کلید پیشرفت هر کسب و کاری در کنار تلاش و استفاده از نیروی انسانی مجرب، کسب دانش روز دنیا توسط مدیران آن است.

مصطفی اخوان عطار

در بخش مشاوره روانشناسی و روانشناختی بازار فروش و مخاطبان: استفاده از دانش و تجربه جناب اقای احمد اخوان عطار (روانشناس و مددکار اجتماعی) مارا در ارایه خدماتی شایسته تر یاری می رساند.

گروه طراحان گرافیک و معماران اندیشه سبز

در این بخش که با حضور مربی توانمند اداره کل فنی و حرفه ای آقای مصطفی اخوان عطار (مربی دریافت کننده مدال نقره مرحله کشوری مسابقات World Skills 2018) و همچنین سرکار خانم الهه اخوان عطار (معمار و گرافیست) اداره می گردد سعی برآن شده است تا ضمن رعایت نکات بومی گرایی و استفاده از المان های بومی در شاخه های مختلف گرافیکی ساختار سازی فرهنگی نیز در نظر گرفته شود به جز در مواردی که به خواست سفارش دهنده یا بر اساس دستور العمل های اجرایی خاصی طراحی و گرافیک به اجرا درمی آید.

کانون اگهی و تبلیغات اندیشه سبز سعی برآن دارد تا ضمن رعایت نیاز و درخواست مشتری اثر خلق نماید که مخاطب طرح ضمن برداشت موضوعی از نحوه طراحی نیز رضایت داشته باشد.

برای هماهنگی با طراحان کافی است پس از تماس تلفنی با دفاتر این کانون، تقاضای مکالمه تلفنی با طراحان این مجموعه سرکار خانم الهه اخوان عطار و یا سرکار خانم سمانه نوروزی را داشته باشید.

مشاوره های بازاریابی:

برای مشاوره بازاریابی ضمن تماس با خطوط این شرکت تقاضای خودرا ثبت نموده تا در اسرع وقت با شما جهت برگزاری مشاوره تماس حاصل شود (مشاوره بازرگانی و بازاریابی توسط مصطفی اخوان عطار صورت می پذیرد.)

مشاوره تبلیغات هدفمند:

تبلیغات هدفمند نقطه گمشده در محاسبات تبلیغاتی است که می توان با اسفاده از دانش همکاران این مجوعه از هدر رفت سرمایه جلوگیری نمود.

مدیریت مجموعه:

میریت مجموعه ضمن درنظر داشتن میزان بهره وری از خدمات دریافتی سعی بر آن دارد تا مخاطبان ضمن رضایت کامل از مجموعه خدماتی اندیشه سبز در آینده مبلغان این کانون باشند.

بر این اساس با ایجاد تسهیلات کاری و خدماتی ضمن پاسداشت از انتخاب خویش در حوزه های مختلف نیز مبلغ مشتریان خویش خواهد بود زیرا بر این نکته واقفیم که هیچ تبلیغی اثر بخشی تبلیغات رخ به رخ را نخواهد داشت.

برچسب ها
#مشاوره

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط