خدمات کانون آگهی و تبلیغات اندیشه سبز

این کانون با توجه به سابقه فعالیت طولانی خود در بخش های مختلف حوزه های رسانه، تبلیغات، چاپ، مشاوره، تبلیغات محیطی، فیلم سازی، انیمیشن، تصویربداری و عکاسی صنعتی، دکوراسیون، گرافیک، طراحی سایت، آموزش و بخش های مشاوره فعالیت داشته است.

همکاران ما در ارایه خدمات

باتوجه به اینکه به طور منحصر به فرد نمی توان در تمام امور معروض در پاراگراف بالا فعالیت داشت، می توان گفت مجموعه اندیشه سبز هلدینگی است از برند های مطرح چاپ و تبلیغات و IT در ایران همین امر موجبات شعار همیشگی ما (سرعت، دقت، کیفیت) را پدید آورده است و به لطف تلاش و پشت کار شبانه روزی مدیر مجموعه (مصطفی اخوان عطار) این مجموعه یکی از پیشگامان نوآوری عرصه تبلیغات کشور است. از جمله همکاران این مجموعه آقایان احمد اخوان عطار، اصغر طاهری، مهدی قره خانی، حمیدرضا جمشیدی و خانم ها الهه اخوان عطار، لیدا جلالی، سمانه نوروزی، امینه امینی و سایر مجموعه های همکاری که مارا در ارایه خدمات بهتر یاری می رسانند.

آیکون png
شعار ما (سرعت، دقت، کیفیت)

سعی بر آن داریم تا با اهتمامی ویژه شعار سازمانی خویش را همچون گذشته حفظ نمایم، در این راستا رضایت مجموعه هایی که اندیشه سبز افتخار همکاری با آنان را دارد اولویت اصلی مجموعه است.

برجسته ترین خدمات اندیشه سبز

گرافیک اولین و پرکاربرد ترین خدمت در کانون آگهی و تبلیغات اندیشه سبز است زیرا وجود مربی اداره کل فنی و حرفه ای در رشته گرافیک در این کانون یکی از مزایایی است که مشتریان ارجمند می توانند از آن بهره مند گردند فلذا در این مجموعه می توان با تکیه بر دانش تئوریک و همچنین استفاده از دانش تجربی به آنچه دور از ذهن است دست یافت.

سرعت:

مجموعه ما با استفاده از فناوری های روز دنیا و همچنین استفاده از ابزار های اجتماعی و همچنین در اختیار داشتن پیک برای حمل و نقل سفارشات سرعت خدمات خود را به نهایت رسانیده و سعی در آن داشته تا در وقت و هزینه مخاطبان خویش صرفه جویی نماید.

دقت:

با توجه به تراکم کار و از سویی کمبود وقت برای سفارش دهندگان و مشتریان عزیز این مجموعه سعی برآن داشته ایم تا با دقت در ارائه خدمات رضایت کامل مشتریان خویش را به دست آوریم.

کیفیت:

کیفیت یکی از اجزای گسست ناپذیر این مجموعه است چنانکه مدیران مجموعه ضمن ارتقاء در کیفیت خدمات مجموعه، سعی برآن دارند تا ضمن بررسی های میدانی و ایجاد انگیزه در بازار هدف سطح کیفی درخواست خدمات را نیز در پوشش خویش قرار دهند.

مفتخریم با همکاری بزرگان صنعت چاپ و تبلیغات کشور خدماتی شایسته تر از گذشته خدمت شما مخاطب عزیز تقدیم کنیم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط